شاید شما نیز با کیفیت برجسته و هزینههای نسبتاً بالای دورههای ارائه شده توسط سایت Reforge آشنایی داشته باشید. دورهی مبانی مدیریت محصول، که توسط Reforge ارائه میشود، با قیمتی حدود 1500 دلار ارزشگذاری شده است؛ مبلغی که ممکن است برای برخی سرسامآور به نظر رسد. با این حال، توجیه این هزینه از آن جهت که این دوره توسط استادان برجستهی دانشگاههای معتبر بینالمللی که در شرکتهای مطرح جهانی نیز فعالیت دارند، ارائه میشود، قابل درک است.
دورهی مبانی مدیریت محصول در Reforge به گونهای طراحی شده که شرکتکنندگان در هر سطحی از تجربه و دانش بتوانند مهارتهای خود را ارتقاء دهند. این دوره به شما امکان میدهد تا چه به عنوان یک کارآموز و چه به عنوان یک مدیر محصول جونیور، دانش جامعی از مباحث مدیریت محصول به دست آورید و در حرفهی خود پیشرفت کنید. علاوه بر این، اگر به دنبال تغییر مسیر حرفهای به سمت مدیریت محصول هستید، این دوره میتواند یک پایهی قوی برای ورود به این حوزه از مشاغل مهندسی، بازاریابی یا طراحی فراهم آورد.
چه موضوعاتی را در دوره مبانی مدیریت محصول Reforge خواهیم آموخت؟ این دوره شما را با چرخه کامل توسعه فیچر، از طراحی اولیه تا راهاندازی و نظارت مداوم، آشنا میسازد. در ابتدا، با روند اعتبارسنجی فرصتهای فیچر آغاز میکنید، که شامل تصمیمگیری دقیق در مورد این است که کدام فیچر باید پیش از تولید نمونه اولیه یا نوشتن کد ایجاد شود.
در این دوره، نحوه تلفیق درک نیازهای کاربر، تحلیل محدودیتهای کسب و کار و اصول طراحی برای توسعه نمونههای اولیه فیچرها را یاد میگیرید. در مرحله توسعه، با همکاری مهندسین، مهارتهای لازم برای تبدیل طرحهای اولیه به محصولات واقعی را کسب میکنید.
پس از تکمیل طراحی و توسعه، دوره به شما کمک میکند تا فیچرهای توسعه داده شده را به بازار عرضه کنید. شما یاد میگیرید که چگونه مراحل مختلف راهاندازی را مدیریت کنید، نقاط عطف کلیدی را تعیین کرده و فیچرها را به صورت موفقیتآمیز راهاندازی کنید. در نهایت، دوره آموزش میدهد که چگونه بازخورد حاصل از عملکرد فیچرها را جمعآوری و برای بهبود مداوم و تکرار بعدی استفاده کنید.